Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΒΡΑΙΟ ΧΑΖΑΡΟ


Ei-End Μνημοσυνη


Αγαπητοί μου συνέλληνες, χαίρομαι ιδιαίτερα που είμαι στο Λουτράκι!
Όλα τα αδέλφια μας μαζεμένα!
Αγαπητοί μου συνέλληνες εγώ δεν θέλω να σας κουράσω, είναι και πολύ η ώρα της ομιλίας, χαιρετώ και τον Μανόλη Λαμπράκη που είναι μαζί μας. Γειά σου Μάνο! Με μένα και με τον Μανόλη Λαμπράκη μπλέξανε οι αποστάτες, μπλέξαν άσχημα!
Αγαπητοί μου συνέλληνες είμαστε σε έναν πολύ μεγάλο πόλεμο. Το βλέπετε κάθε μέρα όλα αυτά τα χρόνια, και έχουμε τουλάχιστον με εσάς τα αδέλφια μας όλους που ξεκινήσαμε τον πόλεμο σε όλο το λαό, γιατί πρέπει να θυμάστε, πήγαμε στους κραταιούς δεν πήγαμε στο λαό. Όχι ότι πιστεύαμε ποτέ ότι θα ακούσουν οι κραταιοί, ξέραμε ακριβώς πώς είναι οι κραταιοί, όμως η εμπιστοσύνη είναι στα αδέλφια μας, στο λαό μας και όχι στους κραταιούς που τόσα πολλά χρόνια μας δυναστεύουν.

ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

Όλα αυτά τα εργαλεία που έχουμε δώσει δεν είναι δικά μας πια, είναι δικά σας. Καί για τους δήμους, ποτέ μη χρεωθούμε ότι είμαστε πλούσιοι άνθρωποι οι οποίοι ήρθαμε και κάναμε λεζάντα! Άλλωστε δεν υπάρχει είπα κανένας πλούσιος πουθενά! Είπα σε μια εκπομπή μου, δείξτε μου έναν πλούσιο στην Ελλάδα! Δεν υπάρχουν πλούσιοι, είναι δανειζόμενοι! Κανένας δεν είναι πλούσιος, είναι μόνο δανειζόμενοι που έχουνε κομεντ και παίρνουνε δανεικά χρήματα. Αυτό δε αποδείχτηκε, καμία επιχείρηση, καμία εταιρία κανένας οργανισμός! Όλοι λοιπόν είναι με δανεικά.
Τελευταία όμως, θα σας πω και το τελευταίο κομμάτι, γιατί όλα τα κουβέντιασαν και σας τα συζήτησαν οι συνεργάτες μας και τα αδέλφια μας οι συμπολεμιστριές μας (Σέβη Λαμπράκη και Βίκυ Χαραλάμπους).

100 ΔΙΣ ΟΜΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΧΣ

Όμως για το Τ.Χ.Σ. (Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας) που τώρα είναι των ημερών μας, καταθέσαμε 100 δισεκατομμύρια- ομόλογο βέβαια- στο Τ.Χ.Σ. Το ΤΧΣ λοιπόν το δημιούργησαν αυτά τα παλιόπαιδα και είναι συγκεκριμένα του Ροθτσάιλντ, και βάλανε μια ιδιωτική εταιρία την κάνανε του Δημοσίου να εδρεύει στην Τράπεζα -την ιδιωτική -της Ελλάδας και όχι της Ελλάδος τη δικιά μας, είναι ιδιωτική τράπεζα, και βάλανε όλες τις τράπεζες που ο τζίρος τους είναι πάνω από 600 δισεκατομμύρια, τους δώσαμε και 280 δισεκατομμύρια τα οποία είναι λεφτά του ελληνικού λαού και δεν ήρθαν από πουθενά, είναι ο πλούτος ο δικός μας συν τα σπίτια του ελληνικού λαού συν όλα τα δάνεια που έχουνε πάρει το κράτος, οι υπηρεσίες, οι οργανισμοί, και όλα αυτά τα δισεκατομμύρια τα συνοψίσανε και τα κάνανε 50 δισεκατομμύρια. Βγάλανε λοιπόν ένα αποτέλεσμα ότι 50 δισεκατομμύρια αξίζουν όλες μας οι τράπεζες. Βγάλανε νόμο που είπανε ότι τα 50 δισεκατομμύρια θα πρέπει να πωλούνται όλες οι μετοχές όχι κάτω από ένα ευρώ. Βάλανε ένα limit out στην Βουλή. Ψηφίστηκε, πολύ ωραία. Όμως από το 2010 μέχρι σήμερα το Δ.Ν.Τ. (Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) αυτό το “καλό” ΔΝΤ που συνοψίσαν τα πράγματα και όλα μας τα δισεκατομμύρια ενώ τα πληρώσαμε τα κάνανε 50, έχασαν και 15 δις! Μα πώς να χάσετε 15δις; μα πώς να χάσετε 15δις στα 50δις; δηλαδή οι τράπεζές μου χάνουν ακόμα και σήμερα; Είδαμε κινήσεις όπως η Εθνική (Τράπεζα) που έβγαιναν στα κανάλια και έλεγαν ακόμη και οι δεσποτάδες να δώσουμε δύο μισθούς για να γλυτώσει η ελληνική μας τράπεζα, ποια ελληνική μας τράπεζα; πότε ήταν ελληνική η τράπεζα; Αίμα, ιδρώτα έχει, και έχουμε πολλά στοιχεία για την Εθνική, και την περιμένω να δω ποια είναι η Εθνική! Είναι το μαγαζί του Ροθτσάιλντ!

Ο ΡΟΘΤΣΑΪΛΝΤ ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Και τον περιμένω να δω τι έχει κάνει, γιατί ξέρουμε τι έχει κάνει και θα δικαστεί παγκόσμια, ετοιμάζουμε μήνυση για γενοκτονία αυτού του “κυρίου” γιατί ξέρουμε τι έχει κάνει, έχει κάνει πολλά πράγματα, δεν τον θέλουμε άλλο!
Μέσα στην αλητεία τους- και το λέω ακριβώς- μέσα στην αλητεία τους, μέσα στην αλητεία αυτής της χώρας- και ποια χώρα χτυπήσανε, χτύπησαν έθνος, δεν είμαστε κράτος εμείς, φτιάξανε νεότερα κράτη και φτιάξανε - ψευτοαυτοκρατορίες θα τις πω. Πέστε μου μια σοβαρή αυτοκρατορία. Όλες οι σοβαρές αυτοκρατορίες γονατίσαν στα πόδια μας! Αυτές είναι ψευτοαυτοκρατορίες. Γιατί; η Γερμανία είναι αυτοκρατορία; ποιά; η LTD; έρχεται η σειρά της όμως. Στις 28 του μήνα θα γίνει η εκδήλωση στη Γερμανία, θα είναι και ο Λαμπράκης εκεί, θα δούμε αν είναι κράτος κι αν είναι τίποτα! Θα δούμε ότι είναι μία εταιρία η οποία δεν έχει το δικαίωμα να βγάζει το ευρώ και οι Γερμανοί είναι σκλαβωμένοι! Εμείς δεν πάμε ενάντια στους Γερμανούς, πάμε ενάντια σε ένα καθεστώς σιωνιστικό το οποίο έχει τη Γερμανία και πολλές άλλες χώρες. Θα μάθουνε λοιπόν από πρώτο χέρι οι Γερμανοί με στοιχεία, γιατί έχουμε πει ότι εμείς μιλάμε με στοιχεία, ποτέ δεν μιλήσαμε, πρώτα καταθέσαμε, πρώτα αποδείξαμε και μετά μιλήσαμε! Ή δεν είναι έτσι; Ας βγει κάποιος να μου πει ότι μίλησα πρώτα πριν να έχω αποδείξεις. Ό,τι έχω πει είναι με αποδείξεις! Ναι ή όχι;
Οι άλλοι οι τσαρλατάνοι με τι μιλάνε; τι στοιχεία έχουν; ποιος έχει στοιχεία; Είπε ο Παπαντρέου οτι υπάρχουν λεφτά. Τι στοιχεία είχε που τον ψηφίσατε; ε; Κανένα! Βγήκε ο Σαμαράς, τι στοιχεία είχε αυτό το εβραιόπαιδο; Τίποτα! Έχω project λέει. Να πας να σου το χρηματοδοτήσει κανένας άλλος ρε, εμείς γιατί να σου το χρηματοδοτήσουμε;

Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΔΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ

Μου έκανε εντύπωση από την δικαστική επιμελήτρια, την συμπολεμίστρια, την κυρία Μαρίνα...είναι εδώ η κυρία Μαρίνα; Έλα λίγο σε παρακαλώ γιατί είσαι ένας μάρτυρας.
Πήγε να καταθέσει το εξώδικο στον Τσίπρα στην αξιωματική αντιπολίτευση, να του πει του ανθρώπου, 100 δισεκατομμύρια κατατέθηκαν κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε; Ξέρετε τι της είπε η Γενική Γραμματεία του Τσίπρα; Θέλει αυτός ο άνθρωπος ο Χαζαράκος να διοικήσει την Ελλάδα τη δικιά μου! Κάτι πρόβλημα υπάρχει κύριοι! Μαρίνα, πες μας σε παρακαλώ τι σου είπαν στην αντιπολίτευση τι σου είπαν που θέλει να διοικήσει την Ελλάδα.

Μαρίνα Λάτση: Ρώτησα τη γραμματέα του, ενώ προσπαθούσα 4 ώρες να βρώ κάποιον αρμόδιο για να δώσω το έγγραφο με την προσφορά του μεγάλου συνέλληνα και κανένας δεν ήταν αρμόδιος. Μόλις έβλεπαν το έγγραφο ήταν σαν να τους είχα απλώσει μπροστά τους ένα καλάθι φίδια. Βρέθηκε λοιπόν κάποια και μου λέει -Να το παραλάβω- της το αφήνω, ζήτησα όμως να μου δώσουν μία υπογραφή, να μου βάλουν μία σφραγίδα να ξέρω ότι το πήρε κάποιος υπεύθυνος. Εκείνη μου είπε δεν έχω. Έφυγα λοιπόν με τον συνάδελφό μου και όταν βγήκαμε απέξω λέω ρε συ πού το αφήσαμε το χαρτί αυτό; Θα φτάσει ποτέ η προσφορά του Σώρρα στα χέρια τους; κάνουμε το τετράγωνο και γυρνάμε πίσω να πάρουμε το έγγραφο και της λέω κορίτσι μου δώσε μου το αυτό εδώ. Αυτή μου λέει το διάβασα. Καί; τι έχεις να μου πείς; Δεν μπορούμε, λέει αυτή, να τα πάρουμε τα χρήματα, είναι η γνωστή ιστορία του Σώρρα με τα 600 δις. Της λέω αυτά δεν είναι τα 600. Μου λέει, το διάβασα. Και γιατί δεν τα παίρνετε λέω, τι έχεις ακούσει; Μα, λέει, τον κρατάνε από παντού τον κύριο Τσίπρα, πώς μπορεί να το πάρει; Καί μου κάνει με το χέρι της “από τον λαιμό τον έχουν πιάσει”.
Από εκεί και πέρα καταλάβατε ότι όλοι αυτοί που μας κυβερνάνε κάποιοι τους έχουν πιάσει από το λαιμό. Καιρός λοιπόν συνέλληνες να τους πιάσουμε εμείς από το λαιμό! Έχουμε τα όπλα, έχουμε την ψυχή, έχουμε τον Έλληνα δίπλα μας! Δεν μας ενδιαφέρουν τα λεφτά, όμως αυτή τη στιγμή τα μόνα όπλα που έχουνε στα χέρια μας είναι εκείνα που χρησιμοποιούν εκείνοι για μας! Θα τα πάρουμε μόνο αν απελευθερωθούμε, δεν χρειαζόμαστε τίποτε άλλο!

ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΒΡΑΙΟ ΧΑΖΑΡΟ

Αρτέμης Σώρρας: Εμείς λοιπόν δηλώνουμε και είμαστε δημόσια και τα λέμε: Εμείς δεν χρωστάμε σε κανέναν Εβραίο, σε κανέναν Χαζάρο! Δεν με κρατάει κανένας ούτε εμένα ούτε τον οργανισμό END ούτε τους συνεργάτες μου. Δηλώνω εδώ σήμερα λοιπόν ότι όποιος μου βρει ότι είμαι σε μία στοά, ότι είμαι σε μία εκκλησία γραμμένος, σε μία κλαδική, ακόμα και γονέων και κηδεμόνων σύλλογο, τα παρατάω και φεύγω. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη πουθενά και δεν με κρατάει κανένας!
Έχουμε αυτό το παιδί (Τσίπρας) τώρα μιλάει για αντιπολίτευση και το κρατάνε από το λαιμό; Και πάς και του λες έχουμε κύριοι αντιπολίτευση. Δηλαδή αν γίνεις κυβέρνηση τι θα γίνει; Άρα ποιο χρίσμα ζητάς; μήπως νομίζουν οτι δεν μιλάμε στην Ελλάδα, αλλά μιλάμε σε Τελ Αβίβ, μιλάμε σε κάποια άλλη χώρα, σε μπανανία; Θα σας αποδείξουμε ότι εδώ είναι Ελλάδα! Όλοι οι Έλληνες πρέπει να είναι ενωμένοι. Θα ρθεί η ώρα της απόβασης! Εκεί πάμε! Θα κάνουμε απόβαση! Όλοι οι Έλληνες απανταχού της Γης!
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλους εσάς συνέλληνες. Ο πόλεμος συνεχίζεται μέχρι τελευταία. Μας πήραν τα πάντα και ξέρετε γιατί; Έπρεπε να σας πάρουν τα πάντα για να σηκωθείτε, όσο θα είχατε κάτι δεν θα μπορούσατε να επαναστατήσετε.Αυτό θέλαν, αλλά δεν ήξεραν τα ζώα, περνάν τα χρόνια ξεχνάνε -γιατι ο καιρός είναι γιατρός- δεν ξέραν οτι μέσα από τα χρόνια και την ιστορία , γιατί την ιστορία τους την γράψανε κάποιοι άλλοι Χάζαροι επίτηδες λάθος, και δεν μάθανε ότι ο ελληνισμός είναι φαινόμενο και όταν πας να τον αφανίσεις γεννιέται μόνος του και σε σκοτώνει. Σήμερα λοιπόν όλη αυτή την αυτοκρατορία που έχουν νομίσει ότι είναι και θέλουν να κάνουν παγκόσμια κυβέρνηση δεν έχει γίνει, την έχω καθυστερήσει δύο χρόνια και δεν θα γίνει και ποτέ! Ενωμένοι Έλληνες θα δείτε τι μπορείτε να καταφέρετε! Καλό σας βράδυ.

Αρτέμης Σώρρας χαιρετισμός στην εκδήλωση του Λουτρακίου 22/6/14
2:02:12- 2:11:33

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ & ΓΡΑΦΙΚΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΕΙ-ΕΝD ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ


https://m.facebook.com/1409055929328600/photos/pb.1409055929328600.-2207520000.1414964761./1497860500448142/?type=1&source=42


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου